rafiki, no nie ale i tak zdziwienie jest ze akurat dostał w zad i z naprzeciwka musiał jechać duży :?
[O2] Pożeracz prądu - pomóżcie proszę
Zwiń
X
-
[O2] Pożeracz prądu - pomóżcie proszę
Witam. Padł akumulator. Niby nic dziwnego ale to prawie środek lata... Po zakupie nowego zmierzyłem prąd pobierany w spoczynku tj. po zaryglowaniu samochodu i odczekaniu ok.30 min. na mierniku prawie 2 ampery. Po odłączeniu seryjnego MFD DX mam raz 0,45 a po chwili skok do 0,8 A. I tak cyklicznie na zmianę. Wydaję mi się że problem istniał wcześniej tylko nowy akumulator miał zbyt wysokie parametry i krótkie przestoje by dał o sobie znać. Dopiero spadek pojemności i niezdrowe dzienne doładowywanie dużym prądem prądnicy załatwiło stary i niestary bo 2,5 letni aku..
Auto z rocznika 2006 w wersji elegance z seryjnym wyposażeniem, oryg.navi MFD DX, ksenon, bluetooth itp. Samochód bez żadnych przygód kolizyjnych. Czytałem że zdarzały się problemy ze sterownikiem komfortu ,ale tylko wtedy gdy ktoś próbował podmienić MFD na coś nowszego. Tu jednak nic nie było robione.
Szukam pomocy, może ktoś z was miał podobny problem.
-
-
Keton79, jakieś błędy?
nawet po odłączeniu radia 0,4-0,8A to grubo za dużo->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kecajKeton79, auto musi być zaryglowane i musisz odczekać około 0,5 godziny. Wtedy zrób pomiar.
Ale już pierwszy znak to problem z MFD bo spadek jest znaczny.
Tak mierzyłem, po odczekaniu aż moduł komfortu powygasza wszystko.
To wszystko wiem. Obstawiam własnie na moduł komfortu, ze względu na impulsowy pobór prądu, ale nie wiem jak mogę to sprawdzić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kecajKeton79, masz alarm?
[ Dodano: Sro 07 Maj, 14 17:54 ]
Zamieszczone przez Keton79Zamieszczone przez kecajKeton79, masz alarm?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolKeton79, jakieś błędy?
nawet po odłączeniu radia 0,4-0,8A to grubo za dużo
dziwi mnie fakt co może generować tak duży skok
mam raz 0,45 a po chwili skok do 0,8 ADiagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Keton79Nie,
jesteś pewien, że nie ma czegoś dodatkowego załozonego?
jesli auto masz nie od nowości to może nie wiesz o czymś?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregOdłączyć bezpiecznik alternatora w skrzynce bezpiecznikow SA + kostkę zasilającą regulator napięcia i powtórzyć pomiar. Coś mi się wydaje że wyniki mogą być ciekawe.
ale gdzie jest kostka regulatora napięcia nie mam pojęcia. Mało tego dziś zżyłem się z amperomierzem i po całodniowych pomiarach z odpowiednimi przerywnikami na gateway obstawiam radio. Nie usypia.... dziwne bo nie bo nie było nic grzebane, zmieniane a ciepłe że hej. Po wyjęciu bezpiecznika 15A odpowiedzialnym za radio auto po ok.45 minutach usypia i pobór prądu poniżej wykrywalności miernika w podziałce do 20A. Szlak mnie trafi jak to MFD2 DX... Auto mam od 5 lat i znam jak własną kieszeń, przerabiałem wszystkie typowe uszkodzenia naszych pań, ale to mnie trochę zaskoczyło. Pewnie gdyby nie ta pora roku wymieniłbym aku i myślał że po sprawie.
Pozdrawiam forumowiczów
Komentarz
-
-
ostatnio trafiłem na podobny problem, ale z Bolero
wszyscy wiedzą, że Columbus + stary Gateway = nieusypianie radia i pobór prądu
z bolero nigdy tak nie było, ale trafił się Gateway 1K0 937 530 D i Bolero żarło prąd
zmiana na AD i problem zniknął
dodam, że radio brało 0,8-1,0 A, po zmianie Gateway poniżej 10mA :szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
ostatnio trafiłem na podobny problem, ale z Bolero
wszyscy wiedzą, że Columbus + stary Gateway = nieusypianie radia i pobór prądu
z bolero nigdy tak nie było, ale trafił się Gateway 1K0 937 530 D i Bolero żarło prąd
zmiana na AD i problem zniknął
dodam, że radio brało 0,8-1,0 A, po zmianie Gatewaya poniżej 10mA :szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolostatnio trafiłem na podobny problem, ale z Bolero
wszyscy wiedzą, że Columbus + stary Gateway = nieusypianie radia i pobór prądu
z bolero nigdy tak nie było, ale trafił się Gateway 1K0 937 530 D i Bolero żarło prąd
zmiana na AD i problem zniknął
dodam, że radio brało 0,8-1,0 A, po zmianie Gateway poniżej 10mA :szeroki_usmiech
Komentarz
-
Komentarz